Wypalanie DPF w piecu to wypalanie sadzy, ale nie popiołów, które są główną przyczyną zapychania się filtrów

2019-11-21

Wypalanie standardowe: co 7-10 dni, co około 400km. Wypalanie standardowe: co 3-5 dni, co około 300km. W przypadku gdy z jakichs powodow nie da sie juz wypalania zainicjoiwac badz filtr bedzie za bardzo zapchany wtedy pojawi sie kontrolka i trzeba zainicjowac wypalanie techem. @aero dokładnie ja tak samo od razu do mechanika gonie na wypalanie dpf https://dpf-warszawa.pl/, sam się boję. Wypalanie DPF w piecu to wypalanie sadzy, ale nie popiołów, które są główną przyczyną zapychania się filtrów. W instrukcji co prawda jest to napisane ale w rzeczywistosci wypalanie inicjowane przez sterownik NIE jest niczym sygnalizowane. Awaryjne wypalanie najczęściej odbywa się na hali i wiąże się z dużym wzrostem temperatury głowicy oraz osprzętu. Z moich doświadczeń wynika, że jak wszystko funkcjonuje prawidłowo, to przerwane wypalanie (np. W serwisie zrobili wypalanie i co? Kolejne wypalanie zostanie zainicjowane wkrótce. Spośród kliku dostępnych na rynku metod (w tym także czyszczenie chemiczne, wypłukiwanie) wypalanie indykcyjne jest godną uwagi alternatywą. Mam zatem do Ciebie prośbę, skoro masz podobną charakterystykę eksploatacji samochodu, sprawdź przy nadarzającej się okazji moją tezę z pojawiającą się auto-procedurą podczas jazdy na tempomacie. Możemy dodatkowo zwiększyć skuteczność wypalanie poprzez aplikację specjalnego środka chemicznego. No to wypalanie to super sprawa, gorzej jak się popioły w filtrze zrobią, to już wtedy trzeba regenerować u mechanika. Skoro wypalanie może być realizowane na wolnych obrotach na postoju to jedynie zgaszenie silnika mogło by je przerwać a tak nie jest prawda. Hahaha ale udzieliliście mi porady :D wziąłem mojego wariata na wypalanie na postoju jak byłem u ojca w domu, na podjeździe i mało mnie nie wydziedziczyli! A to wypalanie na postoju to sam se mogę zrobić? Czasem mogłem jakąś przegapić, ale charakterystyczny zapach spalenizny (coś w tym rodzaju jak po mocnym hamowaniu tramwaju) podpowiadał mi że było wypalanie filtra. Oczywiscie w takim przypadku nie ma zazwyczaj szans na wyjazd za miasto, wtedy zwyczajnie nie gasze auta tylko czekam az sie proces sam zakonczy, na postoju staram sie utrzymywac wyzsze obroty. Nie jarzy po oczach strasznie, ale lubiłem podczas podróży ściemnić sobie jasność do niezbędnego minimum. W momencie jak załączy się auto-procedura przy tych samych prędkościach i kontynuowaniu jazdy na tempomacie chwilowe spalanie wzrasta. @maniaczek2 Niesatety wypalanie wcale takie super nie jest. A czy to wypalanie jest faktycznie sukteczne? Wypalanie serwisowe (z reguły. Sposobem przewidzianym przez producentów aut jest samoczynne wypalanie DPF podczas jazdy samochodem. Regenerację filtrów wykonujemy na oryginalnych częściach poprzez wypalanie w piecu a także wydmuchiwanie sadzy i popiołu. To wypalanie to chyba całkiem skutecznie nie? W związku z powyższym jeżeli zawodzi metoda najbardziej naturalna, warto zgłosić się do specjalistów w serwisie samochodowym. Podwyższone obroty na postoju do wypalanie początkowe i tym sposobem ciężko dopalić DPF, a jak ktoś ma problemy z zaworem EGR to jest oto niemożliwe.

Wiadomości

Montaż złączy mikrorurek, Wykonanie uszczelnienia ,Umocowanie przywieszek identyfikacyjnych, uszczelnianie rur pcv otworów rurociągu lub kanalizacji wtórnej Wciągnięcie liny zaciągowej

2019-11-27